איך לבחור שעון ?

פעם השעון היה נחשב לאביזר של גברת, לא היה דבר כזה שעון יד לגברים עד פרוץ מלחמת העולם הראשונה. חיילים גילו שלא היה להם זמן לפשפש אחר השעון כיס באמצע הקרב. זה הוביל להמצאת שעון היד לגברים. עם הזמן, מה שהתחיל כהכרח הפך להיות אופנתי וחיוני.

כיום, שעוני יד נחשבים למוצר חובה אופנתי שמחמיא לכל לוק. בחירת שעון שתואם את האישיות שלכם תעזור לכם להיראות מעניינים יותר. אתם יכולים להיות לבושים בטוקסידו ונעלי עור, אבל חסר לכם אביזר חיוני אחד : שעון היד שלכם. בלעדיו, כל מראה לא יהיה שלם. עם זאת, בחירת שעון היא משימה בשל עצמה, במיוחד אם אתם מחפשים להשקיע בשעון יוקרתי. במדריך זה תלמדו כיצד לבחור את השעון המתאים שמדגיש את האינדיבידואליות שלכם וגורם לכם לבלוט בקהל.

דעו את הסוג שלכם :

כל אדם הוא ייחודי ובעל אישיות שונה, כך שמציאת שעון היד המתאים יהיה תלוי בהעדפות ובצרכים האישיים שלכם. לגבי הסגנון, ניתן לבחור בין שעון בגוון אופנתי, לשרשרת מתכתית או רצועת עור.

יתר על כן, אתם צריכים ללמוד מה הכי מתאים לכם. ענידת שעון יוקרה, למשל, תגביר את הסמכות שלכם מיד אם תתלבשו בחליפות עסקים.

שעון אופנה הוא אביזר מושלם למי שנהנה לנפנף בחוש האופנתי שלו כל הזמן. שעוני יוקרה פופולריים בקרב אנשים שמעריכים אלגנטיות וחן.

וזה לא הכל, ייתכן שאפילו השעונים הטובים ביותר לא יוכלו להגן על המוניטין שלכם אם הם לא לבושים באירועים הנכונים.

אומרים כן למותג :

למען האמת, למותג יש תפקיד חשוב בקניית שעון. למעשה, המותג חשוב לא פחות מהעיצוב והאיכות שלו. כעניין של בחירה, אנחנו מעדיפים שעון שמתאים ונראה טוב.

 היבט אחד של ערך שהוא ללא ספק סובייקטיבי, במיוחד עבור רוכשי ואספני השעונים, הוא המותג עצמו. המפתח הוא לזהות אילו מותגים ישמרו על רלוונטיות לאורך זמן. מותגים מסוימים צפויים להישאר אופנתיים ופופולריים לעשרות שנים קדימה, בעוד שאחרים יימוגו. לאחר המוניטין שנקבע, המותגים הללו ישמרו על שמם גבוה ברשימות האספנים. האיכות הגבוהה של שעונים אלו הופכת אותם ליקרים במיוחד.

גורם מכריע נוסף בקניית שעון הוא החלטה על תקציב. ודאו שהבחירה שלכם מתאימה לטווח המחירים שלכם. אין טעם להתרגש רק כדי לגלות אחר כך שאין לכם מספיק כסף.

התאמת השעון לאישיות שלך :

לא כל שעון מתאים לכולם. אתם צריכים למצוא את הסגנון שלכם בהתאם לאישיות שלכם. אי אפשר להחיל מדיניות סטנדרטית על שעונים. אם אתם עדיין לא בטוחים מה הכי טוב עבורכם, הנה עצה ספציפית לסוג אישיות שתעזור לכם לקבל החלטה מושכלת.

המינימליסט

 אסתטיקות רבות נמשכות לעיצובים מינימליסטיים. אם אתם אוהבים צבעים עמומים, עיצובים מינימליסטיים והרבה שחור ולבן, כנראה שאתם מינימליסטים בנשמה. כדאי לבחור עיצובים בעלי חלון שקוף ולא עמוסים בחוגות ותצוגות מסובכות.

חובב ההרפתקאות

האם אתם אוהבים אדרנלין שמתענג על התרגשות של ריגושים מתמשכים? האם פעילויות כמו צניחה חופשית ומצנחי רחיפה מרגשות אותכם? אם כן, סביר להניח שאתם צריכים שעון חזק ועמיד למים כדי שתוכל לקחת אותו איתכם להרפתקאות. נסו לבחור משהו ייחודי ובו בזמן, קלאסי.

רודף התענוגות

לכל מי שנהנה להתרברב ולהשמיע אמירה, שעוני יוקרה הם בחירה מצוינת. העדפות כאלה יכולות לקבל מענה על ידי שעוני זהב . הברק של כרונומטר זהב מול חליפה לא רק משמיע אמירה חזקה אלא גם משדר תחושת הוד וסמכות .

לבסוף,

מציאת שעון שמשקף במדויק את האישיות שלכם זה בהחלט משמח. ביקורות חברתיות הן לא תמיד אינדיקציה לאיזה מותג או סוג שעון לבחור. חשבו מה אתם אוהבים ולא מה אחרים מציעים. חקרו היטב ורק אז בחרו בשעון שיכול להגביר את ההערכה העצמית שלכם ולשפר את המראה שלכם.

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך...

מידע על שעוני מותגים

שעוני קלווין קליין – Calvin Klein Watches קלווין קליין הקים את חברת האופנה שלו בניו יורק ב-1968, והיא התפרסמה במהרה בזכות הג'ינסים והתחתונים שלה. בשנות

קרא עוד »

איך לזהות שעון מזויף ?

חוששים שאולי אינכם רוכשים שעון מקורי? אז זה המאמר שאתם מחפשים: איך לדעת אם שעון היד שלכם מקורי. כמה דרכים יכולות לעזור לכם להבחין בין

קרא עוד »

מה תרצו לחפש?

למה לקנות ישירות מיבואן?

  • יד ראשונה לסחורה בישראל – מחירים אטרקטיביים
  • בדיקה קפדנית של איכות ותקינות כל השעונים משלב היבוא ועד הגעתם למחסן ההפצה
  • כחברה מייבאת אנו מחויבים להציג מסמכים ותעודות המעידים שהשעונים אכן אותנטיים
  • ממשק אחריות נח ויעיל – מספר מעבדות בשיתוף פעולה
  • הצגת מבחר של שעונים נבחרים ובאופנה וכן מעקב על קולקציות חדשות
דילוג לתוכן