לחג הפסח ובהמון אהבה❤️ 10% הנחה על מותגי היוקרה Tag Heuer - Versace - Tissot >> קוד קופון: TIME10

איך לשמור על השעון ?

עבור שעון איכותי, קביעת הזמן היא רק אחד הדברים שהוא עושה עבורך. התפקיד הנוסף שמור להצגת האיכות הייחודית של מנגנון מעוצב להפליא . אבל איך שומרים על השעון לאורך שנים?

הנה כמה טיפים וטריקים שיגדילו את אורך החיים של השעון שלכם :

ניקוי השעון

שעונים עונדים בדרך כלל כל יום והם נחשפים לסביבות וחומרים רבים. לכן, אין מנוס מכך שהשעון הרצוי יתחיל להתלכלך לאחר מספר שנים. לכן, מומלץ לנקות את השעון בעקביות באמצעות מטלית קטיפתית, שום דבר גס ! ניתן לשפשף את הבד הרך בצורה מתונה על פני השעון. זה יסיר כל לכלוך ויעזור לשעון לזרוח. אם לשעון עמידות טובה למים, ניתן להשתמש במטלית לחה .

קחו את השעון למומחה מדי פעם

שעון צריך לראות את היוצר שלו מדי פעם. מפגש זה יבחן את כל הפגמים והתהפוכות בתוך השעון, כך שמומחה עשוי לתקן אותם לפני שהם הופכים לתקלה שלא ניתן לתקן. עם זאת, יש לקחת שעון לספק שירות מוסמך כדי להבטיח שהוא עובר ובודק בזהירות כל רכיב בשעון.

הקפידו לקרוא את האותיות הקטנות

לעתים קרובות שעונים נבדקים ביסודיות כדי לאשר שהם ימשיכו לתפקד לאחר שהם נתונים לכמות מסוימת של מים ודחיסת לחץ אטמוספרי. חריגה ממגבלות אלו עלולה לגרום לשעון להפסיק לתפקד. מספר שעונים מגיעים גם עם הגבלות טמפרטורה. זה לא הגיוני לחשוף שעון לטמפרטורות גבוהות מדי או נמוכות במיוחד, שכן לכך תהיה השפעה מזיקה על התנועה. לכן מומלץ לרפרף בחוברת הוראות היצרן ולקרוא על המגבלות הללו.

אחסון השעון בצורה נכונה

שעון שמועבר לשמירה עקב אי שימוש זמני או קבוע יכול להשפיע על קיומו הממושך ועל ביצועיו. בשום פנים ואופן אין לאחסן שעון כשהחוגה מונחת כלפי מטה. זה עלול לגרום לשריטות על העדשה, מה שהופך את החוגה לבעייתית ומאתגרת לקריאה. כמו כן, אין להניח שעון על הכתר שלו מכיוון שהדבר עלול להפעיל לחץ על המכונות הפנימיות של השעון. חלק מאספני שעונים מחליטים לאחסן את השעון שלהם בקופסת המותג של השעון או בקופסאות שעונים מסוימות. זה יבטיח שהם נשמרים בין משטחי משי והם בטוחים מלכלוך ולחות.

העריכו את השעון שלכם

הדרך הטובה ביותר לוודא שהשעון שלכם יישאר איתכם לאורך זמן היא לבצע השקעה טובה. אפשר להעלות על הדעת ששעונים מהשורה הראשונה וממותגי איכות נפוצים עשויים לעלות לכם יותר ממה ששעון רגיל יעלה, אבל חברות נחשבות מייצרות שעונים ששווים כל שקל שמוציאים. שעון רגיל עשוי להפסיק לעבוד בעוד מספר שנים מעטות, אבל שעון ממותג בהחלט יהיה השותף שלך לאורך זמן.

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך...

מידע על שעוני מותגים

שעוני קלווין קליין – Calvin Klein Watches קלווין קליין הקים את חברת האופנה שלו בניו יורק ב-1968, והיא התפרסמה במהרה בזכות הג'ינסים והתחתונים שלה. בשנות

קרא עוד »

איך לזהות שעון מזויף ?

חוששים שאולי אינכם רוכשים שעון מקורי? אז זה המאמר שאתם מחפשים: איך לדעת אם שעון היד שלכם מקורי. כמה דרכים יכולות לעזור לכם להבחין בין

קרא עוד »

מה תרצו לחפש?

למה לקנות ישירות מיבואן?

  • יד ראשונה לסחורה בישראל – מחירים אטרקטיביים
  • בדיקה קפדנית של איכות ותקינות כל השעונים משלב היבוא ועד הגעתם למחסן ההפצה
  • כחברה מייבאת אנו מחויבים להציג מסמכים ותעודות המעידים שהשעונים אכן אותנטיים
  • ממשק אחריות נח ויעיל – מספר מעבדות בשיתוף פעולה
  • הצגת מבחר של שעונים נבחרים ובאופנה וכן מעקב על קולקציות חדשות
דילוג לתוכן