כיצד להסיר חוליות שעון ?

מציאת שעון מתכת שמתאים לפרק כף היד שלכם עשוי להיות מאתגר מכיוון שרוב הרצועות מגיעות בגדלים סטנדרטיים בודדים בלבד. אבל אל תדאגו; אתם יכולים לקבל את גודל רצועת השעון הנכון על ידי הסרה של כמה חוליות. זה עשוי להיראות מורכב וגוזל זמן, אבל זה פשוט עם השלבים הקלים האלה.

מדידת מספר החוליות שיש להסיר

השלב הראשוני הוא קריטי. השעון שלכם יהיה לא מאוזן אם תסירו את מספר החוליות השגוי או תסירו אותם מהמיקום הלא נכון. כדי להבין כמה חוליות תצטרכו להסיר:

1. שימו את השעון שלכם על היד והניחו אותו במקום שבו אתם עונדים אותו בדרך כלל.

2. תחזיקו את כל החוליות הרופפות וספרו כמה חוליות נוספות יש כאשר הסוגר צריך להישאר באמצע הרצועה.

3. במקום להסיר את כל החוליות הנוספות ממרכז השעון, קחו מספר שווה מכל צד של הסוגר.

הכנת חלל עבודה

הסרת חוליות של שעון היא משימה אינה קשה אך דורשת ריכוז. כדאי לעבוד על שטח ישר עם הרבה אור וכמה שפחות הסחות דעת. כדי למנוע מהפינים הזעירים להתגלגל, הניחו משהו בקצה השולחן שלכם. יש פחות סיכוי לאבד חלקים בגלל זה. זה גם רעיון טוב לשים רפידה או כל דבר רך על שולחן העבודה שלכם כדי להימנע משריטת שעון המתכת שלכם. יתכן כי דפיקת הפטיש עשויה להיות רועשת למדי, ולכן ייתכן שתרצו לעבוד באזור מבודד יחסית. זה מועיל עבור כולם, כמו גם עבורכם, שכן הליך ההסרה מחייב את תשומת הלב המלאה שלכם.

הכנת כלים

השימוש בכלי המתאים הוא הכרחי להצלחת המשימה – הקטנת רצועת השעון והסרת החוליות משעון היד שלכם. לפני שתתחילו, בדקו שוב שיש לכם את כל הציוד החיוני. כדי להסיר פינים, השתמשו בכלי דחיפה שאותו ניתן לדפוק עם פטיש שענים.

הסרת החוליות

עכשיו כשאתם יודעים כמה חוליות אתם צריכים להסיר ומאיזה צד של הסוגר, הגיע הזמן לגשת לעבודה בפועל. בצד הפנימי של הרצועה, ישנם חיצים קטנים שמציינים לאיזה כיוון יוצאים הפינים. הניחו את השעון כשהחצים פונים כלפי מטה. הקישו בעדינות את קצה כלי הדחיפה על הפתח הצר של הפינים עם הפטיש עד שלא ניתן יהיה לדחוף יותר את הפין. הסירו באמצעות משיכה את הפין עם האצבעות שלכם או זוג צבת זעיר לאחר שהוא צץ מצידו השני. במהלך פעולה זו, שימו לב לכל החלקים שעלולים ליפול.

צירוף מחדש של החוליות הנותרות

לבסוף, תצטרכו לחבר מחדש את הקצוות של הרצועה לאחר שתסירו את כל החוליות הנדרשות. החזיקו את הרצועה, אך הפעם כשהחצים מצביעים כלפי מעלה. יש להכניס את הפינים לכיוון ההפוך ממנו הוצאו. החזירו את הפין לחור, והכו בו בקלות עם הפטיש במידת הצורך. חזרו על הפעולה גם מהצד השני של הסוגר עד שהרצועה תהיה בגודל המתאים בצד השני של הסוגר מבחינת מספר החוליות. ודאו שהסוגר במרכז הרצועה ושכל החלקים במקומם.

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך...

מידע על שעוני מותגים

שעוני קלווין קליין – Calvin Klein Watches קלווין קליין הקים את חברת האופנה שלו בניו יורק ב-1968, והיא התפרסמה במהרה בזכות הג'ינסים והתחתונים שלה. בשנות

קרא עוד »

איך לזהות שעון מזויף ?

חוששים שאולי אינכם רוכשים שעון מקורי? אז זה המאמר שאתם מחפשים: איך לדעת אם שעון היד שלכם מקורי. כמה דרכים יכולות לעזור לכם להבחין בין

קרא עוד »

מה תרצו לחפש?

למה לקנות ישירות מיבואן?

  • יד ראשונה לסחורה בישראל – מחירים אטרקטיביים
  • בדיקה קפדנית של איכות ותקינות כל השעונים משלב היבוא ועד הגעתם למחסן ההפצה
  • כחברה מייבאת אנו מחויבים להציג מסמכים ותעודות המעידים שהשעונים אכן אותנטיים
  • ממשק אחריות נח ויעיל – מספר מעבדות בשיתוף פעולה
  • הצגת מבחר של שעונים נבחרים ובאופנה וכן מעקב על קולקציות חדשות
דילוג לתוכן