לחג הפסח ובהמון אהבה❤️ 10% הנחה על מותגי היוקרה Tag Heuer - Versace - Tissot >> קוד קופון: TIME10

ניתן לאסוף מפתח תקוה בתיאום מראש

למה לקנות שעון יד איכותי ?

שעון יד איכותי יכול להיות משנה משחק בחייכם. תארו לעצמכם איש עסקים מצליח מאוד. חשבתם על חליפה אלגנטית ונעליים חדות, לא? אבל מה שמייחד אותם מאחרים הוא ללא ספק אותו שעון יוקרה נוצץ על פרק כף היד שלהם. שעון איכותי וממותג עשוי להיות קצת יותר יקר, אבל הוא שווה כל שקל. הנה כמה סיבות מדוע שעון מעוצב ישנה את חייכם:

הם נותנים רושם מדהים:

אתם יודעים מה אומרים: 'הרושם הראשון הוא הרושם האחרון' ו 'אין שני לרושם ראשוני'. זה אולי לא בהכרח נכון, אבל אנשים בדרך כלל שופטים אדם על סמך המראה שלו. גם אם אתם האדם המצליח ביותר עלי אדמות, לבוש עלוב לעולם לא יביא אותכם לשום מקום בקהל היוקרתי. כשמישהו עונד שעון איכותי על פרק היד בזמן שהוא בחוץ בפומבי, הוא מפיץ אווירה של הצלחה ותחכום.

צד נוסף , בכל פעם שאתם הולכים לכינוס מכובד או מקיימים פגישה עם מועצת המנהלים, ענידת השעון שלכם עשויה לעשות את כל ההבדל. לא רק שאנשים יתרשמו מהבחירה שלכם, אלא שהם ישימו לב יותר למה שיש לכם לומר. זה נשמע נחמד.

הם השקעה הגונה:

אם נדבר על השווי של שעוני איכות ומותגים, ההשקעה בהחלט שווה את זה. שעוני מעצבים הם שעונים חזקים ואיכותיים ולרוב עשויים מחומרים יקרים.

הם תזכורת להצלחה שלכם:

שעוני מעצבים אינם זולים- רכישת אחד פירושה שהרווחתם מספיק כסף. לכן, הם התגלמות של הישגי חייכם, שאתם יכולים להסתכל עליהם ולהתגאות בהם. בכל פעם שאתם מרגישים טוב עם עצמכם ויש לכם ביטחון ביכולות שלכם, זה הזמן שבו אתם מתחילים לזרוח. השעון יזכיר לכם שהגעתם כל כך רחוק בחיים ויעניק לכם הרגשה טובה בשל כך.

הם עוזרים לכם להיראות קלאסיים:

בואו לא נשכח את הסיבה העיקרית שאנחנו קונים שעונים: כדי לעקוב אחר הזמן. אבל למה שמישהו ירצה להשקיע בשעון יוקרתי כשאפשר לבדוק את השעה בטלפון? קל, לא לכולם יש טעם נהדר! הוצאת הטלפון שלכם במהלך פגישה חשובה או תוך כדי שיחה עם משקיע עשויה להיראות לא מקצועית, אם לא גסה. זה עלול ליצור את הרושם שאתם לא מעוניינים, משועממים או חסרי נימוס. התבוננות בשעון שלכם בצורה אמנותית היא דרך הרבה יותר טובה לבדוק את השעה. שלא לדבר, זה גם גורם לכם להיראות מסוגננים ומקצועיים.

הם יתפסו את עיניהם של אנשים:

באופן טבעי, בני אדם אוהבים דברים נוצצים! אנחנו נמשכים לברק, זהב ונצנצים! אז ברגע שמישהו מבחין בשעון המבריק על פרק היד שלכם, יש סיכוי גבוה יותר שהוא יתעניין בכם. כמו כן, המשפחה, החברים והמכרים שלכם יאהבו אותכם בסביבה כי אתם מתלבשים כל כך טוב! מי לא אוהב את כל אור הזרקורים בחייו? אז קדימה, קבלו את השעון האיכותי הבא שלכם במשלוח עד פתח ביתכם!

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך...

מידע על שעוני מותגים

שעוני קלווין קליין – Calvin Klein Watches קלווין קליין הקים את חברת האופנה שלו בניו יורק ב-1968, והיא התפרסמה במהרה בזכות הג'ינסים והתחתונים שלה. בשנות

קרא עוד »

איך לזהות שעון מזויף ?

חוששים שאולי אינכם רוכשים שעון מקורי? אז זה המאמר שאתם מחפשים: איך לדעת אם שעון היד שלכם מקורי. כמה דרכים יכולות לעזור לכם להבחין בין

קרא עוד »

מה תרצו לחפש?

למה לקנות ישירות מיבואן?

  • יד ראשונה לסחורה בישראל – מחירים אטרקטיביים
  • בדיקה קפדנית של איכות ותקינות כל השעונים משלב היבוא ועד הגעתם למחסן ההפצה
  • כחברה מייבאת אנו מחויבים להציג מסמכים ותעודות המעידים שהשעונים אכן אותנטיים
  • ממשק אחריות נח ויעיל – מספר מעבדות בשיתוף פעולה
  • הצגת מבחר של שעונים נבחרים ובאופנה וכן מעקב על קולקציות חדשות
דילוג לתוכן