לחג הפסח ובהמון אהבה❤️ 10% הנחה על מותגי היוקרה Tag Heuer - Versace - Tissot >> קוד קופון: TIME10

מידע על שעוני מותגים

שעוני קלווין קלייןCalvin Klein Watches

קלווין קליין הקים את חברת האופנה שלו בניו יורק ב-1968, והיא התפרסמה במהרה בזכות הג'ינסים והתחתונים שלה.

בשנות ה-90 החליטה החברה לגוון בשעונים ותכשיטים כדי להרחיב את ההיצע שלה. בשנת 1997, מותג האופנה וקבוצת Swatch שיתפו פעולה כדי להשיק את קווי השעונים הראשונים של קלווין קליין.

קבוצת סווטש מייצרת שעוני קלווין קליין, מה שאומר שלכל שעון יד של קלווין קליין יש תנועה שוויצרית אמיתית ואיכותית, ורבים מהם מציגים בגאווה את הסימן "תוצרת שוויץ". קלווין קליין הוא מותג שעונים שוויצרי שהוא אחד מהידועים בתעשיית השעונים.

שעוני טיסו – Tissot Watches

צ'ארלס פליסיאן טיסו ובנו צ'ארלס-אמיל טיסו הקימו את טיסו בעיר השוויצרית לה לוקל בשנת 1853, והחברה נמצאת בה עד היום. בעודה מבוססת באזור Neuchâtel של הרי ג'ורה, Tissot עשתה לעצמה לראשונה שם על ידי ייצור שעוני כיס אמינים מאוד, בעלי מעטפת זהב שהתקבלו היטב ברחבי העולם.

שעוני Tissot הם שעונים מתוצרת שוויץ מתקדמים עם רקורד של 160 שנה של חדשנות. Tissot מציעה מגוון רחב של שעוני יד לגברים ונשים, לרבות שעוני ספורט אנרגטיים, דגמי צוללנים נועזים, שעוני שמלה מעודנים, כרונוגרפים אתלטיים ושעון היד הראשון בעולם המופעל באמצעות אנרגיה סולארית.

שעוני מזראטי – Maserati Watches

בשנת 1914, שני אחים הקימו את המותג מזראטי ונתנו למותג את שם משפחתם. מזראטי מובחנת בלוגו בצורת הקלשון שלה, בהשראת מזרקת נפטון.

מזראטי גם יצרה ליין של שעוני יד איכותיים ומעוצבים להפליא. המבטא את מהות המותג באמצעות עיצובים ייחודיים ומעודנים. המאפיינים המובהקים ביותר של ההיסטוריה והחדשנות של המותג הם צורות הקופסאות והקפדה על הפרטים הקטנים.

מזראטי עבדה עם Morellato, חלוצה עסקית איטלקית בתחומה, כדי להשלים את הפרויקט הזה.

עיצוב נקי וייחודי מייחד כל ליין של שעונים. הפרטים הזעירים ביותר נבדקו כדי ללכוד את הרוח של מכוניות מזראטי. לקולקציות GT, Traguardo ו-Trimarano יש כרונוגרפים במנגנון.

שעוני הוגו בוס – Hugo Boss Watches

Hugo Boss AG, או בקיצור BOSS, הוא עסק אופנה יוקרתי גרמני שבסיסו במצינגן, באדן-וירטמברג.

הוגו בוס נוסדה בשנת 1924 על ידי Hugo Boss כדי לעצב ולשווק בגדים.

קבוצת היוקרה MGI מייצרת שעוני הוגו בוס בשוויץ.

להוגו בוס יש אוסף של שעוני אופנה יוקרתיים שהם עמידים ומסוגננים, מה שהופך אותם לאידיאליים לכל אירוע. שעוני יד של הוגו בוס הינם מהאיכות המשובחת ביותר ומעוצבים מתוך מחשבה על הלקוח, הודות לשיתוף פעולה זה עם קבוצת מובדו.

שעוני טומי הילפיגר Tommy Hilfiger Watches

טומי הילפיגר היא חברת הלבשת פרימיום אמריקאית, חברת אביזרי אופנה ואחת מחברות שעוני היוקרה המובילות של שנות ה-1900. שעוני טומי הילפיגר מייצגים אלגנטיות במיטבם, עם השעונים המשובחים ביותר בעיצובים נצחיים.

שעוני יד של טומי הילפיגר עוצבו, יוצרו והופצו על ידי קבוצת Movado בשנת 2001.

שעוני טומי הילפיגר הם ללא ספק מעולים, עם מבחר רחב של סגנונות שיתאימו לכל אירוע. השעונים שלהם אופנתיים ובאיכות מעולה, עם עיצובים ייחודיים. הם מתמחים בייצור שעונים ספורטיביים, קלאסיים וכרונוגרפים עם נרתיקים משמעותיים.

שעוני אמפוריו ארמני Emporio Armani Watches

סרג'יו גאלאוטי וג'ורג'יו ארמני, נשיא החברה, מנכ"ל החברה ובעל המניות היחיד, השיקו את ג'ורג'יו ארמני במילאנו ב-24 ביולי 1975.

שעוני יד של אמפוריו ארמני, בין אם לגברים או לנשים, הם אופנתיים ללא ספק. בגלל המסירות שלה לחומרים יוקרתיים במחירים סבירים, מותגים רבים הדומים לארמני סומכים על קבוצת Fossil. שעוני ארמני מקולקציות שונות כמו ג'ובאני, אורורה, מריו ורנאטו הם מהפופולריים ביותר, ושואבים השראה מההתלהבות וההעדפות המסוגננות של מייסד החברה ג'ורג'יו ארמני.

שעוני מייקל קורס Michael Kors Watches

קורס הציג לראשונה את קו הנשים של מייקל קורס בברגדורף גודמן ב-1981. מייקל קורס החל כבעל רישיון ב-1990.

מייקל קורס ופוסיל יצרו מערכת יחסים ב-2004 שאפשרה ל-Fossil ליצור ולשווק את שעוני היד של מייקל קורס ברחבי העולם ועוד כמה מותגי משנה כמו אדידס, ברברי, דיזל, DKNY טורי בורץ', מארק ג'ייקובס ואמפוריו ארמני. סדרת Lauryn, בעלת חוגות הפנינים, אינדקסים של ספרות רומיות וטבעות פנימיות מעוטרות יהלומים, היא עוד קו שעונים מפורסם של מייקל קורס. שעוני מייקל קורס בראדשו כוללים כעת שעונים חכמים וכרונוגרפים אתלטיים עם מסגרות ורצועות פלדה בציפוי זהב למשיכה נועזת יותר.

שעוני ברברי – Burberry Watches

Burberry נוסדה בשנת 1856 בבסינגסטוק, המפשייר, אנגליה, על ידי תומס בורברי בן ה-21, משוליית דרייפר לשעבר שהקים עסק משלו.

Burberry יצרה שעונים הדומים לשעוני יוקרה אחרים במהלך מאות שנות השירות שלהם. הם מייצרים שעונים לגברים ולנשים כאחד ושעוני יוניסקס. בתחילת שנות ה-2000, המשרד חבר עם Fossil, יצרנית שענים ידועה נוספת, כדי להביא את שעוני Burberry לשוק הבינלאומי.

השעון עצמו פנטסטי, עם חומרים איכותיים. Burberry ידועה במוצרי העור שלה כך שתוכלו לצפות לרצועה איכותית לכל הפחות. אז לשעון הזה תהיה כנראה רצועת העור הטובה ביותר מכל שעון שיהיה לכם אי פעם.

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך...

איך לזהות שעון מזויף ?

חוששים שאולי אינכם רוכשים שעון מקורי? אז זה המאמר שאתם מחפשים: איך לדעת אם שעון היד שלכם מקורי. כמה דרכים יכולות לעזור לכם להבחין בין

קרא עוד »

מה תרצו לחפש?

למה לקנות ישירות מיבואן?

  • יד ראשונה לסחורה בישראל – מחירים אטרקטיביים
  • בדיקה קפדנית של איכות ותקינות כל השעונים משלב היבוא ועד הגעתם למחסן ההפצה
  • כחברה מייבאת אנו מחויבים להציג מסמכים ותעודות המעידים שהשעונים אכן אותנטיים
  • ממשק אחריות נח ויעיל – מספר מעבדות בשיתוף פעולה
  • הצגת מבחר של שעונים נבחרים ובאופנה וכן מעקב על קולקציות חדשות
דילוג לתוכן